×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
کشف ۷۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش بهارستان ایران: سردار «رهام‌بخش حبیبی» در تشریح جزئیات این کشفیات، به خبرنگاران، گفت: در یکی از عملیات‌های منتهی به کشف مواد مخدر، مأموران پلیس داراب حین گشت‌زنی به یک خودرو پراید در محورهای فرعی روستای «قلاتویه»، مشکوک می‌شوند.

حبیبی با بیان اینکه راننده خودروی یاد شده بدون توجه به دستور ایست مأموران، اقدام به فرار می‌کند، گفت: مأموران بعد از طی مسافتی و با تیراندازی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن این خودرو می‌شوند.

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۹۲ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و پنج کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

حبیبی ادامه داد: در یک عملیات دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از قصد قاچاقچیان برای جابه‌جایی مقادیر مواد مخدر مطلع شده و یک دستگاه خودروی سمند را در محور شیراز به زرقان شناسایی می‌کنند.

فرمانده انتظامی فارس، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۳۲۷ کیلوگرم تریاک کشف شد و در این خصوص دو متهم دستگیر شدند.

حبیبی همچنین، گفت: طی یک عملیات دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: در این خصوص مأموران به محور ورودی شیراز، در محدوده روستای «یدزرد» اعزام شده و دو دستگاه خودرو پژو پارس و سمند را شناسایی کردند اما علیرغم دستور ایست، رانندگان خودروها برای فرار از مهلکه تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، رانندگان خودروها که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، خودروها را رها کرده و با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شدند، گفت: در بازرسی از خودرو پژو پارس، ۲۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

حبیبی با بیان اینکه خودروی سمند نقش اسکورت را عهده‌دار بوده است، گفت: دستگیری متهمان مرتبط با این عملیات، در دستور کار ویژه پلیس فارس قرار دارد.

منبع: مهر

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.