×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
علت عدم حضور اعضای شورای شهر قهری نبوده است

به گزارش بهارستان ایران: «مهدی عباسی» در گفتگو با خبرنگار بهارستان ایران (شهردارچی) در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز سه شنبه (۲ اسفندماه) این شورا حضور نیافتند؟ اظهار داشت: برخی از اعضای شورای شهر تهران برای رسیدگی به ردیف‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران به وقت بیشتری نیاز داشتند.

وی تصریح کرد: بنابراین، برای اینکه اعضای شورای شهر، زمان مناسب درخصوص رسیدگی به ردیف‌های بودجه سال آینده شهرداری در اختیار داشته باشند در جلسه روز سه شنبه (۲ اسفندماه) تعدادی از اعضای شورای شهر در جلسه شورای شهر، حضور نیافتند.

وی افزود: در جلسه روز یکشنبه (۷ اسفندماه) هفته آینده با حضور اعضای شورای شهر به موضوعات بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران، رسیدگی خواهد شد و کلیات بودجه، جمع بندی می‌شود.

برخی از اعضای شورای شهر در مرخصی بودند

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که برخی از رسانه‌ها عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر در جلسه روز سه شنبه (۲ اسفندماه) را قهر آنها عنوان کرده‌اند؛ در این خصوص شما چه نظری دارید؟ گفت: عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز سه شنبه به علت قهر آنها نبوده است.

عباسی افزود: برخی از اعضای شورای شهر تهران در روز سه شنبه در مرخصی بودند و برخی دیگر هم به دلیل اینکه، ردیف‌های بودجه شهرداری تهران را مطالعه نکرده بودند و آمادگی لازم را نداشتند در جلسه روز سه شنبه، حضور نیافتند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در پایان، گفت: رقم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران، سنگین است و نیاز به مطالعه بیشتر از سوی اعضای شورای تهران دارد؛ بنابراین، اعضای شورای شهر پایتخت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این شورا حضور خواهند داشت و نسبت به تصویب کلیات بودجه، اقدام خواهند کرد.

خبرنگار: سجاد صفری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.