×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
پیشنهاد روزنامه جمهوری اسلامی: وقتی احمدی نژاد برگشت اجازه بدهید با صداوسیما مصاحبه کند و بگوید رفته بود گواتمالا چه کار کند؟

به گزارش بهارستان ایران ؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:کنفرانس مدیریت منابع آبی در گواتمالا دلیل سفر وی اعلام می‌گردد ولی گویا مملکت نه وزارت خارجه دارد نه وزارت نیرو که حتی کلمه‌ای هم نگفتند.

در مقابل، یک خبرگزاری اعلام می‌کند ما در گواتمالا سفیر نداریم، رژیم صهیونیستی آنجا فعال است و به دلیل مسائل امنیتی گذرنامه احمدی‌نژاد داده نشده و در عوض، کانال رسمی او اطلاعیه می‌دهد که: وی 7 ساعت است در فرودگاه حضور دارد و از مقامات امنیتی می‌خواهد گذرنامه خادم ملت را پس بدهند… اما بعد از اینکه خبر ممنوع الخروج بودن او داغ می‌شود وتحصن در فرودگاه و گرفتن عکس‌های یادگاری، می‌گویند از او تعهد گرفته‌اند و رفته است و ظاهرا زور خادم ملت چربیده است!

آخرش هم معلوم نشد چگونه و به دعوت کدام طرف خارجی ایشان به این کنفرانس رفته و اصلا مسئله مدیریت منابع آبی چه ارتباطی با وی دارد؟ امیدواریم هنگام برگشت اجازه دهند مصاحبه‌ای با صدا و سیما بکند و شرح دهد چرا و چگونه به گواتمالا رفته، چه گفته و چه شنیده و خلاصه دستآورد سفر چه بوده است؟ هرچند امیدی به اینگونه شفاف سازی‌ها نیست.به هرحال این هم برود در کنار بقیه مسائل عجیب و غریبی که طی سال‌های اخیر فراوان شده و حقیقت، گمشده اصلی آن است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.