×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
کشف انبار لاستیک احتکار شده در بیرجند

  • به گزارش بهارستان ایران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید حسین حسینی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک‌های ایرانی در انباری واقع در شهر بیرجند، بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم محل احتکار لاستیک‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار شناسایی شده را بازرسی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی دقیق از انبار، هزار و ۳۷۲ حلقه انواع لاستیک خودرو احتکاری کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش لاستیک‌ها توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال برآورد شد اظهار داشت: ماموران در این خصوص پرونده‌ای، تشکیل و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کشف سه هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند نیز گفت: ماموران انتظامی سه هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی رادر بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ حسین تقی‌زاده افزود: ماموران انتظامی پاسگاه “حاجی‌آباد” در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون‌ها، سه هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد. همچنین ماموران ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.