×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «ناصر امانی» در تذکر پیش از دستور نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران افزود: شرکتی تحت عنوان شرکت توسعه فرهنگی شهر وجود دارد که متولی ساخت بسیاری از مجموعه‌های در دوره سوم و چهارم مدیریت شهری بوده است.

 

وی ادامه داد: با گذشت ۱۵ ماه از مدیریت شهری هفته گذشته هیأت مدیره این شرکت کامل شد و در دوره پنجم مدیریت شهری فریز شده بوده است و ۵ عضو هیأت مدیره این شرکت معاونان شهردار تهران بوده اند و در حال حاضر هزار میلیارد تومان منابع مالی در این شرکت‌ها خوابیده است و اگر هیأت مدیره خوبی در این شرکت وجود داشت می‌توانست ۵۰ درصد برای شهرداری تهران درآمد داشته باشد.

 

امانی با بیان اینکه اعضای هیأت مدیره این شرکت هیچ آشنایی با شهرداری تهران ندارند اظهار کرد: همواره رئیس این شرکت معاون اجتماعی شهرداری تهران بوده است اما اکنون یکی از شهرداران به عنوان رئیس مدیره انتخاب شده است.

 

عضو شورای شهر تهران گفت: این شرکت دارای پرونده‌های بسیار است اما نمی‌تواند وکیل بگیرد و تمامی حساب‌های شرکت مسدود است از شهردار تهران می‌خواهم نگرش خود را درباره شرکت توسعه فرهنگی شهر تغییر دهد.

 

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در ادامه، گفت: این شرکت سینما آزادی و موزه دفاع مقدس را در مدت زمانی کوتاه ساخت و زمانی بسیار فعال بوده است.

 

وی ادامه داد: من فکر می‌کردم میدان امام خمینی را نیز این شرکت ساخته است اما متوجه شدم که پروژه بلدیه در دست معاونت فنی و عمرانی است.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.