×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
قیمت میوه شب یلدا اعلام شد

به گزارش بهارستان ایران: «مصطفی دارایی نژاد» در این خصوص، گفت: شب گذشته ورودی بار میدان ۸ هزار تن بود که به سبب افزایش ۲ تا ۳ برابری در روزهای قبل حدود ۳ هزار تن بار شامل میوه، صیفی و سبزی در غرفه‌ها مانده است.

 

به گفته او، با توجه به افزایش عرضه نه تنها قیمت در بازار افزایش نداشته، بلکه امروز ۱۰ درصد هم کاهش داشته است. در حالی‌که ما تنها پیش بینی ثبات قیمت را داشتیم.

 

دارایی نژاد قیمت هر کیلو خرمالو ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان، ازگیل ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، انار ساوه ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، انار شیراز ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، انار دماوند ۳۰ تا ۳۵ هزارتومان، هندوانه ۵ تا ۹ هزار تومان، پرتقال جنوب ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال شمال ۷ تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.

 

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی، ادامه داد: هم اکنون هر کیلو نارنگی انشو با نرخ ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، نارنگی پیج ۲۰ هزارتومان، خیار ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، سیب ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، کیوی ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، لبو ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان، شلغم ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، موز هندی ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان، موز پاکستانی ۲۵ هزارتومان و موز اکوادور ۵۰ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی باید عرضه شود.

 

دارایی نژاد گفت: برآوردها حاکی از آن است که تا یک هفته بعد از شب یلدا به سبب نبود تقاضا قیمت ۲۰ درصد کاهش یابد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.