×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
قتل پسر جوان در نزاع و درگیری

به گزارش بهارستان ایران: سرهنگ «حسینعلی ابن علی» سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل پسری جوان در شهرستان ری، خبر داد.

وی در تشریح این خبر، بیان داشت: عصر یکم اردیبهشت ماه امسال، در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد (قمه_چاقو) در محدوده «شهرری» بلافاصله رئیس و مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد، تعداد ۲ نفر از پسران جوان محله “گل‌ها شهرری” بر سر اختلافات قبلی با استفاده از سلاح سرد چاقو و قمه با یکدیگر درگیر می‌شوند و پس از وارد کردن ضربات متعدد به یکدیگر قاتل از صحنه متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، تصریح کرد: با انجام بررسی‌های تخصصی قاتل در کمتر از ۱ ساعت در یکی از خیابان‌های همجوار پس از اجرای طرح مهار، با یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد چاقو کشف و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ ابن علی در ادامه، افزود: متأسفانه مضروب در محل درگیری فوت نموده که تحقیقات تخصصی توسط کارآگاهان آگاهی جهت تکمیل پرونده ادامه دارد.

این مقام انتظامی انگیزه متهمان را از درگیری اختلاف شخصی عنوان کرد و گفت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت و بی توجهی به قانون عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

منبع: مهر

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.