×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
رییسی فردا به خوزستان می رود

به گزارش بهارستان ایران: «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: رئیس‌جمهور و هیئت دولت فردا به استان خوزستان سفر می‌کنند که این سفر، هفتمین سفر رئیس جمهور به این استان و دومین سفر هیأت دولت است. علت سفر رئیس‌جمهور به این استان، اهمیت مسائل خوزستان برای شخص رئیس جمهور و هیئت دولت است.

وی بیان کرد: با مصوبات دور اول سفر هیأت دولت به این استان اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است. در یک سال و نیم اخیر از محل اعتبارات مصوبات سفر حدود ۸ هزار میلیارد تومان تأمین منابع برای استان خوزستان صورت گرفته شده و این تأمین منابع منجر شد استان خوزستان و شهر اهواز به یک کارگاه بزرگ و فعال سازندگی تبدیل شود. همچنین در سفر دوم رسیدگی به مساله آب و فاضلاب استان سرعت می‌گیرد.

منصوری عنوان کرد: رئیس جمهور فردا سفر خود را از شهر دزفول آغاز خواهند کرد و سپس در شهر اندیمشک حضور پیدا می‌کند و در اندیمشک افتتاح پروژه‌های مختلف و دیدار مردمی را خواهیم داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور، افزود: همچنین در اهواز هم برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله حضور در مجموعه آب و فاضلاب، وزارت نیرو و حضور در جلسه کاملاً عملیاتی در موضوع آب و فاضلاب از دیگر برنامه‌هاست. علاوه بر این دیدار مردمی با مردم شهر اهواز از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

وی گفت: فردا شب نیز برنامه‌ای با حضور نخبگان دانشمندان و سران عشایر و قبایل و طوایف استان خوزستان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود. همچنین در این سفر پروژه‌های مهم عمرانی و اقتصادی افتتاح می‌شود. پالایشگاه‌های گاز هویزه از جمله پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در این استان است که به بهره‌برداری می‌رسد. اشتغال حدود ۱۲۰۰ نفر در این بهره‌برداری از جمله خدمات ارزشمند این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

منبع: مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.