×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
دمای هوا خنک می شود

به گزارش بهارستان ایران: «صادق ضیائیان» در این خصوص، اظهار داشت: امروز (جمعه) در یزد، کرمان، هرمزگان و با گذر موج تراز میانی برای شمال‌غرب کشور، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین و مناطق مرزی در استان‌های کرمانشاه و کردستان، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی روز شنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران، سمنان، مناطقی از اصفهان، یزد، کرمان، دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی، قم، بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

او می گوید: اوایل امشب در گیلان، مازندران و اردبیل و از فردا (شنبه) نیز مازندران و گلستان بارش پراکنده دارند. روز یکشنبه در برخی مناطق اصفهان، یزد، ارتفاعات کرمان، شرق سمنان، خراسان شمالی و شرق سواحل دریای خزر، رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود. همچنین در شامگاه یکشنبه نیز در کردستان و کرمانشاه، بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان گفت: از امروز (جمعه) افزایش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه برای اردبیل و گیلان پیش‌بینی شده است و از شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش دما در نوار شمالی مورد انتظار است. امروز (جمعه) نیز پدیده گردوخاک در برخی مناطق شمال‌غرب و غرب پیش‌بینی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.