×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
دمای هوای تهران کاهش می یابد

به گزارش بهارستان ایران: «حامد یزدی مهر» با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر و امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و اظهار داشت: مردم پایتخت پایان این هفته از رودخانه‌ها فاصله بگیرند و کنار مسیل‌ها اتراق نکنند.

وی بیان داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از ظهر امروز (چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه) تا اواخر وقت پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه در استان تهران به ویژه ارتفاعات شمال و شمال غرب و غرب استان، شاهد رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بروز اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی نیز هشدار داد و عنوان داشت: توصیه اکید مدیریت بحران در زمان صدور هشدار‌ها این است که مردم در صورت عدم ضرورت از تردد در جاده‌های کوهستانی بپرهیزند و در صورت حضور تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) تا صبح شنبه به ویژه بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی و غربی شاهد وزش باد شدید تا خیلی شدید و احتمال طوفان لحظه‌ای خواهیم بود و اکیدا توصیه می‌شود کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای در این زمان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

یزدی مهر درخصوص سامانه پیش بینی شده وزش باد شدید در استان تهران نیز هشدار داد و افزود: شهروندان از قرار گرفتن زیر تابلو‌های تبلیغاتی و درختان فرسوده اکیدا خودداری کنند چرا که در زمان وقوع باد شدید سقوط اجسام و اشیاء بسیار محتمل است؛ همچنین، ضروری است که نسبت به سازه‌های موقت و قیم سازی نهال‌ها تمهیدات اندیشیده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما از امروز (چهارشنبه ۲۳ فروردین) تا جمعه ۲۵ فروردین ماه نیز هشدار داد و اظهار داشت: کشاورزان و باغداران استان تهران نسبت به اخذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از آسیب به از درختان اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.