×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
دریافت مجوز استخدام بیش از ۳۱۰۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش

به گزارش  بهارستان ایران: «قاسم احمدی لاشکی» شب گذشته (چهارشنبه شب) در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: رتبه بندی اقدام گسترده‌ای بود که قانون آن در دولت سیزدهم اجرایی شد.

وی با عنوان اینکه برای اجرای رتبه بندی صدها نفر شبانه روز کار کردند، بیان کرد: در جریان اجرای رتبه بندی بیش از ۵۴ میلیون سند بررسی شد و در این خصوص حدود ۶ میلیون سند و حکم حقوقی صادر شد که اقدامی بی سابقه بود.

احمدی لاشکی با عنوان اینکه حتماً ایراداتی در رتبه بندی وجود دارد که باید آن را در این بازه زمانی رفع کرد، گفت: شرایط برای اعتراض به نتایج رتبه بندی وجود دارد و این روند به منظور احقاق حق همکاران در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه صندوق ذخیره در حال بهسازی و احیا است و اساسنامه آن اصلاح شده و این در حال انجام است، ادامه داد: سند دار شدن املاک آموزش و پرورش اقدام بزرگی بود که موجب حفظ مالکیت آموزش و پرورش بر دارایی‌های خود شد و این مهم باید ادامه پیدا کند.

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر ریاست جمهور به خوزستان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در جریان سفر ریاست جمهور در نظر گرفته شده که از این بین ۴۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه فرهنگیان در سفر ریس جمهور لحاظ شده است و هر جا از طرف راه کمک به دانشگاه فرهنگیان از طرف آموزش و پرورش وجود دریغ نباید کرد.

احمدی لاشکی با اعلام این خبر که مجوز استخدام ۱۱ هزار نیروی پرورشی اخذ شده است، گفت: در عین حال مجوز استخدام ۲۰ هزار معلم متوسطه اول و دوم دریافت شده است که احتمالاً در تیرماه سال جاری آزمون استخدام این حوزه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.