×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
بساط سوداگری بلیت هواپیما برچیده می‌شود؟

به گزارش بهارستان ایران ؛موضوع بلیت‌های هواپیما، کمبود بلیت و قیمت‌های نامتعارفی که از سوی مرجع رسمی ایرلاین‌ها به فروش می‌رود یا سایت‌های فروش آنلاین که به خرید و فروش بلیت‌های چارتری اقدام می‌کنند، در ماه‌های گذشته خبرساز بوده است. البته یکی از مهم‌ترین علت کمبود بلیت به گفته مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری، ظرفیت پایین ناوگان است.

با توجه به وضعیت نابسامان بلیت، از یک سو گران‌فروشی سایت‌های فروش بلیت و از سوی دیگر کمبود بلیت هواپیما، اوایل خردادماه بود که سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد پروازهای چارتری از تهران به شش مقصد پرتردد و بالعکس (مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، بندرعباس و تبریز) لغو خواهد شد.

در این خصوص محمد محمدی‌بخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری- به‌تازگی درباره علت کمبود بلیت هواپیما و طولانی شدن روند انتظار برای تهیه بلیت توضیح داد: در سه ماه ابتدایی سال جاری، تعداد ناوگان ما بیشتر شده، ‌مسیرهای پروازی ما بیشتر شده، پوشش منطقه‌ای ما بیشتر شده، در عین حال پرواز به هر دلیلی به سبد خانوار اضافه شده، ایمنی پرواز، آسانی، قیمت مناسب پرواز از جمله این دلایل است که مردم از روش پرواز برای سفرهایشان اقبال کردند و به همین دلیل مدت زمان انتظار برای تامین بلیت هواپیما طولانی‌تر شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.