×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
بازی پرسپولیس و سپاهان حکم فینال دارد / قهرمانی سرخپوشان در گرو شکست سپاهان و استقلال

به گزارش بهارستان ایرانسجاد صفری: پرسپولیس و سپاهان اصفهان امروز (شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱) در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، میزبان سپاهان اصفهان است و پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول لیگ برتر و ماندن در کورس قهرمانی، نیاز به ۳ امتیاز این دیدار حساس دارد. سپاهان در ۲۲ بازی گذشته خود توانسته است که ۴۶ امتیاز را جمع آوری کند و بر صدر جدول لیگ برتر، تکیه بزند و پرسپولیس با همین تعداد بازی، ۴۵ امتیاز را به دست آورده و در جایگاه دوم قرار دارد.

به مناسبت دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و سپاهان با بازیکن و سرمربی سابق سرخپوشان به گفتگو پرداخته‌ایم که مشروح آن به شرح ذیل است:

«حمید درخشان» در گفتگو با خبرنگار بهارستان ایران در پاسخ به این پرسش که درخصوص بازی حساس پرسپولیس و سپاهان چه نظری دارید؟ گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان، همیشه از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار بوده است و در حال حاضر، هر دو تیم در جایگاه حساسی در جدول لیگ برتر قرار دارند.

وی اظهار داشت: پرسپولیس برای اینکه بتواند به صدر جدول لیگ برتر برسد باید تلاش کند تا امتیازهای لازم در بازی‌های رو در رو را به دست بیاورد.

وی افزود: بازی پرسپولیس با سپاهان، حکم فینال دارد و اگر پرسپولیس بتواند در این بازی، سپاهان را شکست بدهد در واقع، کار بزرگی برای رسیدن به قهرمانی در پایان فصل، انجام داده است.

پرسپولیس باید با برنامه ریزی به مصاف حریفان برود

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که ۸ بازی به پایان مسابقات این فصل لیگ برتر، باقی مانده است و آیا پرسپولیس با شکست سپاهان و استقلال تهران می‌تواند مسیر قهرمانی را هموار کند؟ گفت: بازی‌های باقی‌مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر، هر کدام از اهمیت بالایی برخوردار هستند و پرسپولیس برای اینکه بتواند بعنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر دست پیدا کند باید از بازی‌های باقی مانده حداکثر امتیازات لازم را به دست بیاورد.

درخشان اظهار داشت: سپاهان، پرسپولیس و استقلال، ۳ تیم بالای جدول لیگ برتر، هستند که امتیازهای نزدیک به هم دارند و به همین علت، بازی با سپاهان و استقلال برای پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: پرسپولیس اگر بتواند در بازی‌های پیش رو از سد دو تیم سپاهان و استقلال بگذرد در واقع، توانسته است تا حد بسیاری، مسیر قهرمانی را هموار کند.

درخشان در پایان، بیان کرد: پرسپولیس ۸ بازی تا پایان فصل جاری لیگ برتر، پیش رو دارد که هر کدام از این بازی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ سرخپوشان باید در بازی‌های آینده با برنامه ریزی خاصی به مصاف حریفان بروند تا بتوانند حداکثر امتیازها را درو کنند و در پایان لیگ برتر، جام قهرمانی را به دست بیاورند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.