×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
انفجار در تبریز ۵ کشته بر جای گذاشت

به گزارش بهارستان ایران: «اکبر دشتی» معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز در این خصوص، گفت: «یکشنبه ۲۱ اسفند، بر اثر انفجاری که حوالی ساعت 3:00 بامداد امروز اتفاق افتاد، علاوه بر ساختمانی که انفجار در آن رخ داده بود، سه ساختمان دیگر هم تخریب شده‌اند.»

بر اساس اطلاعات تکمیلی رسانه‌ها، بر اثر این حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند.

به گفته معاون آتش‌نشانی تبریز، یک تیم تخصصی آواربرداری برای جست‌وجوی محبوس‌شده‌های احتمالی زیر آوار در محل حادثه حضور دارد و با تلاش آتش‌نشانان یک خانم از زیر آوار نجات پیدا کرده که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته است.

تأیید جان باختن دست‌کم ۵ نفر

«وحید شادی‌نیا» سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفته که این حادثه تاکنون باعث تخریب چند منزل مسکونی و فوت پنج نفر شده است.

به گفته شادی‌نیا، در این حادثه دو نفر نیز مصدوم شده بودند که تحت اقدامات فوریت‌های پزشکی قرار گرفتند و مصدومان حادثه به بیمارستان‌های امام رضا (ع) و سینا انتقال یافتند.

او همچنین گفته تمامی ارگان‌های امدادرسان در محل حضور دارند و عملیات جست‌وجوی افراد احتمالی محبوس در زیر آوار و عملیات آواربرداری ادامه دارد.

گفتنی است، این انفجار که در ساعت 3 بامداد امروز اتفاق افتاد دو مصدوم نیز بر جای گذاشته و به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب زده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.