×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
آمار قربانیان کرونا در ایران امروز ۲۹ فروردین

به گزارش بهارستان ایران: ‌از روز گذشته (دوشنبه) تا امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده که ۲۲۶ نفر از آنها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به هفت میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۰۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۸۹۱ برسد.

خوشبختانه، تاکنون هفت میلیون ۳۵۳ هزار و ۲۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۷۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۶ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۰۵ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز، ۶۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۷۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۸۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۵۱۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۹۳۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۷۲ دُز رسیده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.