×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: جلسه بررسی وضعیت مراکز درمانی شرکت شهر سالم با حضور محمد علی الفت پور رئیس این مرکز، امانی معاون درمان شرکت شهر سالم و مصطفی معراجی مدیر دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت این مرکز در مراکز درمانی مناطق ۵ و ۹ برگزار شد.

 

محمد علی الفت پور با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری خدمات درمانی شرکت شهر سالم است، افزود: یکی از اصلی‌ترین سطوح تماس شهرداری تهران با شهروندان مراکز درمانی است. رویکرد شهردار تهران خدمات‌رسانی بهتر به کارکنان است تا آن‌ها نیز خدمات درخوری به شهروندان ارائه دهند.

 

وی با تأکید بر اینکه با بهره‌برداری از ایده‌ها و خلاقیت‌های انجام شده در مراکز درمانی موفق باید تمامی مراکز تا جای امکان به یک شرایط برابر دست پیدا کنند، عنوان کرد: مراکز درمانی شرکت شهر سالم برای ارزیابی بهتر و دریافت نظرات مراجعه‌کنندگان به QR کد مجهز می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه باید آنالیز تمامی مراکز درمانی جهت احصاء نقاط قوت و ضعف انجام شود، گفت: بررسی نقاط قوت، ارائه نقاط ضعف و قوت مراکز توسط رؤسا، نظرسنجی از کارکنان، برگزاری کلینیک حل مسئله برای مدیران مراکز درمانی، جمع‌بندی برنامه‌های کوتاه و بلندمدت رؤسای مراکز از جمله اقداماتی هستند که می‌توانند در پیشرفت و رسیدن مراکز درمانی به نقطه قابل‌قبول یاری‌رسان باشند.

 

وی تصریح کرد: برای به‌روزرسانی برنامه‌های شرکت شهر سالم باید طرح پیشنهادی، نظام کنترل پروژه و برنامه‌های پیشنهادی از جانب رؤسای مراکز درمانی بررسی شوند.

 

گفتنی است، محمد علی الفت پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در بازدید از مراکز درمانی مناطق ۵ و ۹ شرکت شهر سالم از پرستاران این دو مرکز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.