×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: حجت‌الاسلام و المسلمین آقامیری صبح امروز  (سه شنبه) در تذکر پیش از دستور خود در شورای شهر تهران با بیان این‌که طرح خدمت در شهرداری در حال اجرا است، گفت: بر اساس این طرح یک هفته خدمات شهری، فنی – عمرانی در یک منطقه متمرکز می‌شود که هفته گذشته از منطقه ۱۷ بازدید کردم که طرح خدمت در آنجا اجرا می‌شد که طی یک هفته در این منطقه ۳۱ هزار تُن آسفالت در معابر ریخته شده بود که در ۹ سال اخیر بی‌سابقه بود. یعنی در حدود دو برابر اقداماتی که در ۹ سال اخیر در حوزه آسفالت‌ریزی انجام شده بود در عرض چهار شب در منطقه ۱۷ انجام شد که رکورد بی‌نظیری است.

 

وی با اشاره به مرمت انهار و جدول‌گذاری‌ها اظهار کرد: از معاونت فنی و مدیریت منطقه ۱۷ تذکر می‌کنم چرا که رضایت‌مندی مردم در این منطقه افزایش یافته است.

 

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اضافه کرد: از شورای شهر می‌خواهم که از مدیران معاونت فنی – عمرانی و خدمات شهری که در طرح خدمت حضور دارند دعوت کند که در شورای شهر گزارشی در این خصوص ارائه کنند چرا که طرح خدمت در بسیاری از مناطق آغاز شده است.

 

لزوم قید فوریت در برخی تذکرات اعضاء

 

گفتنی است، «مهدی عباسی» رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که پیشنهاد می‌شود قید فوریت در تذکر اعضاء مدنظر قرار گیرد، گفت: در جلسه گذشته در مورد وضعیت آب هشدار داده و از سازمان زیباسازی خواستم که اقداماتی را در این راستا انجام دهند که هنوز گزارشی را در این خصوص دریافت نکرده‌ام.

 

وی ادامه داد: روز دانش‌آموز در پیش است و این در حالی است که شهرداری تهران همواره اعتبارات خاصی را برای مدارس در نظر می‌گرفت و بهتر است گزارش اقداماتشان را در سال تحصیلی جدید به شورای شهر ارائه کنند و از شهرداران مناطق می‌خواهم که همکاری سازنده‌تری با مدارس داشته باشند.

 

گفتنی است، «مهدی چمران» در واکنش به این تذکر اظهار کرد: اگر اعضاء تذکر فوری دارند حتما قید فوریت در نامه زده شود تا شهرداری نیز با قید فوریت به نامه پاسخ دهد.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.