×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «حسین نظری» معاون خدمات شهری و محیط زیست به همراه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز و امیر تاجری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ در محل میادین و بازارها حضور یافتند.

 

در این بازدید که از میدان میوه تره بار آزادی واقع در منطقه ۹ ناحیه یک شهرداری تهران با مساحت ۱۳ هزار ۵۰۰ متر و ۲۱ غرفه و با کاربری‌های متنوع و همچنین بازار میوه و تره‌بار دکتر هوشیار با مساحت ۲۲۰۰ متر و کاربری‌های میوه و صیفی‌جات، مواد غذایی و پروتئینی به شهروندان عزیز آن منطقه خدمات رسانی می‌کنند، بازدید شد.

 

در ادامه این بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین گزارشی از روند اهم کارهای در دست‌اقدام و همچنین برنامه‌های آتی این سازمان ارائه داد.

فصاحت گفت: محصولات ورودی به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار از مبادی معتبر دریافت می‌شوند و اگر محصول از کیفیت لازم و ویژگی‌های تعریف شده برخوردار نباشد از توزیع آن جلوگیری می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت میادین تمام سعی و تلاش خود را معطوف بدان داشته تا با مطالعات علمی، هزینه‌های شهروندان با با جانمایی درست و احداث بهینه کاهش دهد، به همین منظور مطالعات دقیقی در خصوص ساخت میدان و بازار به منظور تأمین سبد مصرفی خانوارها داشته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه کیفیت مطلوب محصولات، خط قرمز میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران است، گفت: علاوه بر بازدید مستمر ناظران مستقر در میادین، نمونه محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار در آزمایشگاه‌های معتبر بررسی و کیفیت آن‌ها به طور دقیق مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرد.

 

فصاحت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه موضوع دست‌چین کردن محصولات، امکانی است که شهروندان می‌توانند به هر تعداد از هرنوع میوه‌ای که بخواهند، به دلخواه خود جدا کنند، اظهار کرد: مشتریان بر اساس سلیقه خویش می‌توانند میوه‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و از همان میوه به میزان مورد نیاز خریداری کنند.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.