×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «امیر نورمحمدی» در گفتگو با خبرنگار بهارستان ایران (شهردارچی) در پاسخ به این پرسش که کارکنان شهرداری تهران معتقد هستند که هزینه های پرداختی از سوی مجموعه شهر سالم به کارکنان، کاهش یافته است در این خصوص، چه اظهار نظری دارید؟ اظهار داشت؟ شرکت شهر سالم با حجمی از بدهی ها روبرو است که این بدهی ها مربوط به گذشته است و ما برای اینکه بتوانیم جوابگوی پرداختی هزینه های درمانی به کارکنان شهرداری باشیم تصمیم گرفتیم که هزینه های اضافی و غیرضروری شرکت شهر سالم را به حداقل برسانیم.

 

وی افزود: از 6 ماه گذشته با کاهش هزینه های اضافی که بر دوش شرکت شهر سالم بود؛ تمام درآمدها و بودجه این شرکت را برای پرداخت هزینه های درمانی به کارکنان شهرداری تهران، اختصاص دادیم.

 

نورمحمدی تاکید کرد: در حال حاضر، با مساعدت شهردار تهران و مدیریت امور مالی شهرداری، تقریبا هزینه های مربوط به اسناد متفرقه مجموعه شهر سالم به صفر رسیده است.

 

وی افزود: بدهی های مربوط به سال 1400 مجموعه شهرسالم، تقریبا صفر شده است و درخصوص پرداخت بدهی های مراکز درمانی شهر سالم به یک عرف متعارف بیمه ای رسیده ایم.

 

این مقام مسوول، تصریح کرد: با پرداخت بدهی های مجموعه شهر سالم، با اطمینان می توان گفت که در حدود 2 هفته اخیر، کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران، شاهد بهبود کیفیت خدمات مجموعه شهر سالم شده اند.

 

فعالیت شهر سالم در راستای خواسته کارکنان شهرداری است

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پاسخ به این پرسش که برای ایجاد تغییرات مثبت در مجموعه شهر سالم چه راهبردی مدنظر دارید؟ به بهارستان ایران، گفت: در وهله اول، برون رفت مجموعه شهر سالم از یک سری مسائل و مشکلات و بهبود رضایتمندی کارکنان و پرسنل از خدمات شهر سالم، به موضوع پرداختی ها گره خورده است.

 

نورمحمدی، اظهار داشت: در وهله دوم، باید با مراکز درمانی و بیمارستانی معتبر و مجهز قرارداد همکاری به امضا برسانیم تا شاهد رضایتمندی کارکنان و پرسنل شهرداری تهران باشیم.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر، مجموعه شهر سالم با 102 بیمارستان سطح شهر تهران، طرف قرارداد است و اگر سطح بندی بیمارستانی را بخواهیم انجام بدهیم می توان گفت که مجموعه شهر سالم با 80 درصد از بیمارستان های تراز اول تهران، طرف قرارداد است.

 

این مقام مسوول، تاکید کرد: مجموعه شهر سالم، برای عقد قرارداد با مراکز درمانی و بیمارستانی، خواسته های کارکنان و بازنشستگان شهرداری را مدنظر قرار می دهد و اگر پرسنل شهرداری، معتقد باشند که در یک منطقه از شهر تهران، نیاز است با مراکز درمانی بیشتری قرارداد همکاری بسته بشود؛ در مجموعه شهر سالم در این خصوص، بررسی های لازم به عمل خواهد آمد و برای رضایتمندی پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران با مراکز درمانی بیشتری قرارداد همکاری منعقد خواهد شد.

 

نورمحمدی، تصریح کرد: در چند وقت اخیر، حدود 15 درصد به آمار داروخانه های طرف قرارداد با مجموعه شهر سالم، افزوده شده و چند بیمارستان دیگر هم به مجموع بیمارستان های طرف قرارداد با این مجموعه، افزوده شده است و اگر بتوانیم در زمینه پرداختی ها به کارکنان شهرداری به موقع، عمل کنیم تا حدود 80 درصد رضایتمندی پرسنل و کارکنان شهرداری تهران از عملکرد شرکت شهر سالم را به دنبال خواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر، وضعیت پرداختی ها از سوی شرکت سالم به کارکنان شهرداری تهران، نسبت به گذشته بهبود یافته است و انشاالله با رفع کمبودها در زمینه پرداختی ها تمرکز این مجموعه، بر بهبود کیفیت خواهد بود.

 

هزینه های دندانپزشکی طبق تعرفه پرداخت می شود

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پاسخ به این پرسش که کارکنان شهرداری معتقد هستند که هزینه های دندانپزشکی سر به فلک کشیده است و بعضی از کارکنان، معتقد هستند که هزینه های پرداختی دندانپزشکی از سوی شرکت متبوع شما چندان جوابگوی هزینه ها نیست؛ بفرمایید که شرکت شهر سالم تا چه میزانی از هزینه های دندانپزشکی به کارکنان شهرداری را تامین می کند؟ به بهارستان ایران، گفت: وقتی که صحبت از ارائه خدمات شرکت شهر سالم به کارکنان شهرداری تهران، می شود تصور همه این است که خدمات رسانی صفر تا صد این شرکت به تمامی کارکنان و پرسنل شهرداری پایتخت، یکسان است.

 

نورمحمدی اظهار داشت: بیمه کارکنان و پرسنل شهرداری تهران با هم متفاوت است و برخی از کارکنان شهرداری دارای بیمه شهرداری و برخی دیگر از آن ها بیمه تامین اجتماعی، دارند که هزینه های تکمیلی آن، مربوط به حوزه رفاه است.

 

وی افزود: خدمات رسانی شرکت شهر سالم به کارکنانی که دارای بیمه شهرداری هستند بطور کامل انجام می شود.

 

این مقام مسوول، تصریح کرد: طبق مصوبه شورای عالی درمان، روکش دندان در درمانگاه های شهرداری با فرانشیز ۱۰ درصد و سایر مراکز طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد با فرانشیز ۲۵ درصد با بیمه شهرداری انجام می شود و سهمیه روکش برای هر بیمه شده، هر ۵ سال تعداد ۸ روکش است؛ در کل دوران بیمه فرد، تعداد ۴ واحد ایمپلنت در تعهد بیمه شهرداری است و کمک هزینه برای هر واحد ایمپلنت مبلع چهار میلیون تومان است.

 

نورمحمدی تاکید کرد: می توان گفت که شرکت شهر سالم از معدود شرکت هایی است که بیشترین هزینه های دندانپزشکی به کارکنان و پرسنل، پرداخت می کند و از کارکنان و پرسنل شهرداری تهران خواستار هستم که خدمات دندانپزشکی را در مراکزی انجام بدهند که طرف قرارداد مجموعه شهر سالم است.

 

وی افزود: پرداخت هزینه های دندانپزشکی طبقه تعرفه ای که تعریف شده است به کارکنان شهرداری، پرداخت می شود و کارکنانی که خدمات گران تری از مراکز دریافت می کنند طبق تعرفه، هزینه های درمانی به آن ها پرداخت می شود و اختلاف قیمت آن، باعث می شود که پرسنل یا کارکنان شهرداری این تصور را داشته باشند که هزینه های درمانی دندانپزشکی بصورت ناچیز توسط شرکت شهر سالم پوشش داده می شود و این موضوع باعث ایجاد اختلاف و مشاجره مجموعه شهر سالم با کارمندان شهرداری تهران می شود.

 

نورمحمدی در پایان، گفت: افتخار بنده، این است که از جنس شهرداری هستم و در این چند سالی که مدیریت شرکت سالم را برعهده داشته ام تنها مدیری ام که از جنس شهرداری هستم و این موضوع، وظیفه بنده را سنگین تر کرده است و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانم توقعات و خواسته های کارکنان و پرسنل شهرداری تهران از شرکت شهر سالم را محقق کنم.

 

خبرنگار: سجاد صفری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.