×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش سایت خبری بهارستان ایران (کانال شهردارچی): «محمدرضا شیخ بهایی» در گفتگو با خبرنگار بهارستان ایران در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت پارکینگ امیرکبیر تهران، به چه صورت است؟ اظهار داشت: پروژه پارکینگ امیرکبیر در مورخ 30 مهر توسط شهردار تهران، افتتاح شد و این پروژه از روز بعد از آن به بهره برداری رسید و شروع به کار کرد.

 

وی افزود: وقتی که پروژه ای افتتاح می شود و تحویل بهره بردار داده می شود اگر پروژه با نواقصی روبرو باشد توسط بهره بردار، برطرف می شود و این موضوع، ذات پروژه های عمرانی است و پروژه پارکینگ امیر کبیر هم از این قاعده مستثنی نیست و نواقص جزئی داشته و دارد که توسط بهره بردار این نواقص در حال برطرف شدن است.

 

این مقام مسوول، تصریح کرد: پروژه پارکینگ امیرکبیر بعد از اینکه افتتاح شد و به بهره بردار تحویل داده شده، خدمات دهی این پارکینگ به شهروندان تهرانی، آغاز شد و هنوزهم خدمات دهی این پارکینگ در حال انجام است و این پروژه بر خلاف اخبار منتشر شده، تعطیل نشده است و فقط بصورت شبانه روزی فعالیت ندارد.

 

شیخ بهائی در ادامه، بیان کرد: طی چند روز آینده، برخی از نواقص جزئی پارکینگ امیر کبیر مرتفع خواهد شد و این پارکینگ قادر خواهد بود بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان تهرانی قرار بگیرد.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر، آسانسورها، سیستم اطفاء حریق، سیستم دریافت و برق این پروژه در مدار قرار دارد ولی یک سری نواقص جزیی در این پروژه وجود دارد که بهره بردار در تلاش است که هر چه سریعتر این نواقص را مرتفع کند.

 

پارکینگ امیر کبیر پس از ۱۳ سال به بهره برداری رسید

 

شیخ بهائی در پاسخ به این پرسش که پارکینگ امیر کبیر، مجهز به کارواش است یا خیر؟ به خبرنگار بهارستان ایران، گفت: در حال حاضر، پارکینگ امیر کبیر، مجهز به کارواش نیست ولی این قابلیت را دارد که کارواش هم به این پروژه اضافه شود و بهره بردار باید در این خصوص، تصمیم گیری کند.

 

وی افزود: اگر بهره بردار پارکینگ امیرکبیر به این نتیجه برسد که این پارکینگ نیاز به کارواش دارد می تواند آن را به این مجموعه، اضافه کند.

 

شیخ بهایی در ادامه، بیان کرد: در حال حاضر، پارکینگ امیر کبیر، از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در حال خدمات دهی به شهروندان است ولی به خاطر نواقص جزئی که در این پروژه وجود دارد نمی توانیم امنیت شهروندان را به خطر بیندازیم و با رفع این نواقص، ساعت فعالیت پارکینگ، افزایش خواهد یافت.

 

وی تاکید کرد: بهره بردار پارکینگ امیر کبیر، در تلاش است که تا پایان ماه جاری (آبان ماه) نواقص این پروژه را برطرف کند و پس از آن، خدمات دهی پارکینگ، بصورت شبانه روزی خواهد بود.

 

شیخ بهائی، تاکید کرد: پروژه پارکینگ امیر کبیر، پس از حدود 13 سال به بهرداری رسیده است و در سال های گذشته، جای استراحت معتادان و کارتن خواب ها بوده و شهروندان در سنوات گذشته، بارها در این خصوص، شکایات خود را به سامانه های ارتباطی شهرداری تهران، ارسال می کردند و خوشبختانه در عرض 9 ماه گذشته، این پروژه تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

 

این مقام مسوول در پایان، تاکید کرد: نواقص پارکینگ امیرکبیر، جزئی و در حد ترک خوردگی دیوار، رنگ پریدگی دیوار و … است و بهره بردار در حال برطرف کردن این نواقص است و این پروژه، در حال حاضر در شیفت صبح و عصر در حال خدمات دهی به شهروندان است.

 

خبرنگار: سجاد صفری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.