×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
شیوه نامه جدید ارتقای شغلی در شهرداری تهران اعلام شد

به گزارش بهارستان ایران: «محمدعلی الفت پور» در این خصوص، گفت: شیوه‌نامه جدید باهدف تعیین امتیازات مسیر ارتقای شغلی سطوح ارشد، خبره و عالی، بومی‌سازی طرح تبیین مسیر ارتقای شغلی با رویکرد توجه به مأموریت‌ها و عدم مدرک‌گرایی، شفاف‌سازی نحوه انجام محاسبات مربوطه و ایجاد وحدت رویه و هوشمندسازی در فرایند تعیین امتیازات مسیر ارتقای شغلی تدوین شده است. در شیوه‌نامه جدید، علاوه بر امتیازات مربوط به عوامل عمومی، ۲۵۰ امتیاز هم به‌ عنوان عوامل خاص ویژه کارکنان شهرداری تهران اضافه شده است.

وی با بیان اینکه همکاران دارای معلولیت، بیماران خاص، کارکنان با ۲۸ سال خدمت و همکارانی که درخواست بازنشستگی پیش از موعد داشته باشند، با موافقت بالاترین مقام مسئول و تأیید هیئت ممیزه می‌توانند ۱۰۰ امتیاز کسب کنند، افزود: در شیوه‌نامه جدید عواملی از جمله: سابقه خدمت در مناطق محروم، انتخاب به‌عنوان مدیر یا کارمند نمونه، انتخاب در عملکرد برتر، عضویت در باشگاه خبرگان و سابقه کار در پست‌های ویژه نیز شامل امتیاز عوامل خاص می‌شوند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران عنوان کرد: به‌منظور افزایش انگیزه، کارایی و اثربخشی کارشناسان، مدیران، مشاوران و هدایت کارکنان به سمت ارتقای سطح آموزشی، علمی، تخصصی و در راستای برقراری سازوکارهای مناسب جبران خدمات، شیوه‌نامه جدید تعیین امتیازات مسیر ارتقای شغلی (فوق‌العاده ویژه کارشناسی) بازنگری شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، شیوه‌نامه تعیین امتیازات مسیر ارتقای شغلی با هم‌اندیشی متخصصان حوزه سرمایه انسانی و همکاران اداره کل سرمایه انسانی بازنگری و اصلاح شد. این شیوه‌نامه برای تمامی کارمندان ثابت و رسمی تابع قانون نظام هماهنگی پرداخت، کارکنان دولت شاغل در شهرداری تهران و واحدهای تابعه قابل اجرا است.

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.