به گزارش خبرنگار بهارستان ایران: یکی از مشکلات ساختار اداری کشور، نظارت بر پیمانکارانی است که در ابتدای امر از خود کارنامه خوبی به جا میگذارند اما به مجرد اینکه قدری در جایگاه خود تثبیت شدند؛ به جای حفظ و ارتقاء کیفیت کار خود به برقراری ارتباطات خارج از قاعده با مدیران میپردازند.
یکی از این موارد، رستوران بهار تاتا شهرداری منطقه ۴ تهران است که اگر امروز آنرا با روز نخست، مقایسه کنید هم کیفیت غذای آن، پایین آمده و هم قیمت آن افزایش یافته است! پیمانکاران رستوران به جای اینکه در ارتقای کیفیت غذا و خدمات، تلاش کنند؛ مسائل دیگری را در اولویت برنامههای خود قرار داده اند و با توزیع غذای رایگان بین مدیران، به دنبال گرفتن سفارشات چند صد تایی از شهرداری منطقه، هستند.
در برابر، مدیران، هم حامی آنها هستند؛ در این میان، پرسنلی که روزانه از این رستوران غذا خریداری میکنند باید با برخورد زشت و از موضع طلبکارانه آقا و خانم پیمانکار مواجه شوند. همکاران چه گناهی کردهاند که وقتی در جایگاه خدمتدهنده قرار دارند؛ باید پتک مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع بالای سر آنها باشد اما خود هیچگاه در جایگاه خدماتگیرنده مورد تکریم قرار نمیگیرند؟
بازدید میدانی از نحوه کار رستوران بهار تاتا حاکی از این است که کیفیت و مشتری مداری در دستور کار مدیران این رستوران خارج شده و نیاز است مسوولان شهرداری منطقه ۴ تهران بر کیفیت و خدمات این رستوران، نظارت بهتری داشته باشند تا کارکنان در آینده، خدمات بهتری را دریافت کنند و اگر پیمانکاران این رستوران، افزایش کیفیت غذا را دستور کار خود قرار ندادند با آنها برخورد شود.
https://baharestaniran.ir/?p=12686