×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «پرویز سروری» در حاشیه یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع حمل و نقل برای شورا و شهرداری مسئله‌ای مهم است، افزود: شورا و شهرداری برای گشایش در موضوع حمل و نقل از هر ظرفیتی که بتواند گشایش ایجاد کند استفاده خواهد کرد تا بتوانیم در حوزه حمل و نقل شبکه متصلی را داشته باشیم. هنوز گزارش دقیقی در خصوص تراموا به شورا داده نشده و این موضوع احتمالا در مرحله مطالعه است.

 

وی ادامه داد: تراموا می‌تواند بخشی از نیازها را پاسخ دهد؛ اما باید مطالعات این طرح به دست شورا برسد تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

سروری با اشاره به ظرفیت شهرک سازی در تهران گفت: این ظرفیت در تهران وجود دارد اما نیاز است شهرک‌هایی که سرانه‌ها را تامین و آسایش ایجاد می‌کند در تهران داشته باشیم. آنچه که شهردار تهران عنوان کرده سبد نیازهای مردم در یک مختصات است. این شهرک‌ها باید تمام نیازها را پاسخ دهند و مردم بتوانند دسترسی لازم را برای تامین نیازهای خود داشته باشند؛ ولی به صورت کلی این امکان در تهران وجود دارد و باید این موضوع را مورد حمایت قرار دهیم. البته این حمایت باید پس از بررسی و تبادل نظر در این خصوص انجام شود.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره نامه اعضای شورای شهر تهران و درخواست شفافیت در خصوص دلایل تغییر مدیران شهرداری تهران گفت: در جریان دلیل تغییرات نیستیم. اعضای شورای شهر تهران تذکر داده‌اند و شورا منتظر پاسخ شهردار است.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.