×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «علی اصغر یاسری» در گفتگو با خبرنگار بهارستان ایران (شهردارچی) در پاسخ به این پرسش که کارکنان و پرسنل شهرداری تهران شاکی هستند که بیمارستان پارس از ارائه خدمات به آن ها کوتاهی کرده است؛ علت چیست؟ اظهار داشت: شهرداری تهران و مجموعه شهر سالم که زیر مجموعه این سازمان است با بیمارستان پارس قرارداد دارد و این بیمارستان، تاکنون به قرارداد خود با شهرداری تهران و ارائه خدمات به پرسنل و کارکنان شهرداری، همکاری و مساعدت لازم را انجام داده است.

 

وی تصریح کرد: قرارداد شهرداری تهران با بیمارستان پارس، یک قرارداد دو طرفه است و طرفین موظف هستند مفاد این قرارداد را رعایت و اجرا کنند و شهرداری تهران، به تعهدات مالی خود در قبال ارائه خدمات بیمارستان به موقع عمل نکرده است.

 

یاسری تاکید کرد: شهرداری تهران به بیمارستان پارس، معوقات مالی دارد و مدیریت این بیمارستان بارها درخصوص تسویه بدهی ها با شهرداری تهران، مکاتبه کرده ولی این سازمان به موقع در زمینه پرداخت معوقات بیمه ای به بیمارستان پارس، اقدام نکرده است.

 

وی افزود: بیمارستان پارس برای اینکه مجموعه شهر سالم و شهرداری تهران را موظف به پرداخت معوقات بیمه ای کند ارائه خدمات به پرسنل و کارکنان شهرداری تهران را متوقف کرد؛ هر چند که فقط یک روز ارائه خدمات درمانی بیمارستان پارس به کارکنان و پرسنل شهرداری تهران قطع شد.

 

یاسری در پایان، گفت: مجموعه شهر سالم و شهرداری تهران، قول مساعد به بیمارستان پارس داده اند که معوقات بیمه ای این بیمارستان را تا تاریخ ۵ آذرماه سال‌جاری پرداخت کند و اگر شهرداری در تاریخ تعیین شده اقدام به پرداخت به بدهی به این بیمارستان نکند؛ بیمارستان پارس ارائه خدمات درمانی به کارکنان و پرسنل شهرداری تهران و مجموعه شهر سالم را قطع خواهد کرد.

 

خبرنگار: سجاد صفری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.