به گزارش بهارستان ایران: خودروهایی که در این مسیر حرکت میکنند با رسیدن به میدان سپاه باید وارد خیابانهای کوچکتر شده و در منطقه پراکنده شوند. بنابراین جای هیچ شکی نیست که ترافیک در محدودههای اطراف آن مثل پل چوبی، خیابانهای انقلاب، ابنسینا، طالقانی و خواجه نصیر همیشه سنگین باشد.
در نتیجه بخشی از بار ترافیک به بزرگراه امام علی منتقل میشود تا به سمت جنوب روانه شود. در این بین، شاید هیچ راهی برای تخریب ساختمانهای مقابل بزرگراه صیاد نباشد، چراکه مسافت بسیار طولانی از هر طرف خانهها و ساختمانهای تجاری راه را بسته اند.
برای این منظور پروژهای با نام شهید متوسلیان با طول بیش از ۹کیلومتر که با احتساب رمپهای ورودی و خروجی به حدود ۱۱کیلومتر میرسد، طراحی شده است.
به این ترتیب یک مسیر ویژه در زیرزمین گره از کار باز میکند. به گفته علیرضا زاکانی، شهردار تهران عزم شهرداری برای اجرای پروژه تونل شهیدمتوسلیان جدی است.
https://baharestaniran.ir/?p=562