×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «ایوب فصاحت» در گفتگو با خبرنگار شهردارچی (سایت بهارستان ایران) در پاسخ به این پرسش که چند وقت پیش یک مبلغی پول از حساب سازمان مدیریت میوه و تره بار، اختلاس شده است؛ در این خصوص، اظهار داشت: مبلغی پول که در این سازمان، اختلاس شده بود با هوشیاری، متوجه این موضوع شدیم و این پول به حساب سازمان مدیریت میوه و تره بار، برگردانده شد.

 

نیاز است نظارت ها بیشتر شود

 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه تربار شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که این سازمان چه راهکاری مدنظر دارد تا در آینده، این مشکلات در این مجموعه بوجود نیاید؟ به بهارستان ایران، گفت: نیاز است که یک سری نظارت ها بیشتر شود تا در آینده شاهد اینگونه اتفاقات در مجموعه سازمان مدیریت میوه و تره بار نباشیم.

 

فصاحت اظهار داشت: نظارت ها هم باید بصورت سیستمی بیشتر شود و هم باید روندهای نظارتی اصلاح شود.

 

وی افزود: در سیستم شهرداری تهران روند نظارت ها با دولت، مقداری متفاوت است و ما داریم روندی رو پیاده می کنیم تا روند کنترل پرداخت ها و صدور چک در سازمان مدیریت میوه و تره بار، اصلاح شود.

 

فصاحت تاکید کرد: باید یک سری اصلاحات در سیستم ها بوجود بیاید تا اختیارات افراد بررسی شود و یک سری از کنترل ها توسط واحدهای تخصصی انجام بشود و بعد به واحدهای مالی ارسال شود.

 

وی تصریح کرد: به این نتیجه رسیده ایم که واحد حسابداری در مدیریت بهره برداری ایجاد کنیم تا این واحد نحوه پرداخت ها را تایید کنند و بعد آن را به واحد مالی ارسال کنند.

 

فصاحت افزود: افرادی که توانسته بودند این مبلغ را از حساب سازمان مدیریت میوه و تره بار، اختلاس کنند بصورت زیرکانه این کار را انجام داده بودند و با هوشیاری متوجه تخلف این افراد شدیم و به واحد تخلفات معرفی شدند.

 

وی تاکید کرد: چون که یک سری مشکلات در نحوه پرداخت های سازمان مدیریت میوه و تره بار، وجود دارد و با اصلاح این کاستی ها جلوی بروز این اتفاقات در آینده، گرفته خواهد شد.

 

سایر بخش های سازمان بررسی می شود

 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که مبلغ اختلاس شده از حساب این سازمان، چقدر بوده است؟ به بهارستان ایران، گفت: مبلغ اختلاس شده از حساب سازمان مدیریت میوه و تره بار، مبلغ قابل توجه ای نبوده است.

 

فصاحت اظهار داشت: ما در سازمان مدیریت میوه و تره بار در حال بررسی در سایر بخش های این سازمان هستیم تا اگر تخلفات مالی در سایر بخش ها رخ داده به آن رسیدگی شود.

 

 

مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره بار در پاسخ به این پرسش که چه افراد و یا سازمانی توانستند به شما در شناسایی افرادی که در سازمان متبوع شما مرتکب این اختلاس شده بودند کمک کنند؟ گفت: همین ارتباطات مردمی با سازمان مدیریت میوه و تره بار، باعث شد که ما متوجه این تخلف مالی در این سازمان بشویم.

 

فصاحت اظهار داشت: افرادی با سازمان مدیریت میوه و تره بار، تماس گرفته بودند و درخصوص این تخلف، اطلاعاتی را به همکاران ما ارائه داده بودند که همکاران ما ابتدا این گزارش ها رو جدی نگرفته بودند.

 

وی تاکید کرد: وقتی چند مورد گزارش در مورد این تخلف مالی از طریق ارتباطات مردمی به سازمان، ارائه شد ما به این موضوع ورود کردیم و متوجه شدیم که این تخلف مالی صحت دارد و موفق شدیم مبلغ اختلاس شده را به حساب سازمان، برگردانیم.

 

فصاحت تاکید کرد: افرادی که مرتکب این اختلاس شده بودند ۳ نفر بودند که با همدیگر تبانی کرده بودند و موفق شده بودند با سند سازی این مبلغ را بالا بکشند.

 

وی در پایان بیان کرد: نیاز است که نظارت ها در سیستم های شهرداری تهران، بیشتر شود تا تخلفات به راحتی در زیر مجموعه های شهرداری، اتفاق نیفتد.

 

 

خبرنگار: سجاد صفری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.