×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
مجرمان اقتصادی دستگیر شدند

به گزارش بهارستان ایران: سردار «حسین رحیمی» با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی کشور با توانی مضاعف به انجام وظایف و ماموریت های ذاتی خود مشغول هستند، اظهار کرد: از شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز در مجموع کشفیات پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در حوزه‌های برخورد و مقابله با احتکار، اخلال در نظام اقتصادی کشور ۸۰ مورد پرونده به ارزش تقریبی بیش از۸۰۰۰ میلیارد ریال تشکیل و پیگیری و در این زمینه ۸۹ نفر متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تشکیل ۶۸۴ پرونده در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمینه‌های مقابله با قاچاق سوخت، دام و … به ارزش بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال اظهارکرد: در این زمینه ۶۸۹ نفر متهم دستگیر شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه در مجموع در این مدت ۷۶۴ پرونده به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تشکیل شد و در این زمینه ۷۷۸ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی به صورت مستمر در حال انجام وظیفه ذاتی خود هستند که برخورد مقتدرانه با جرایم و مفاسد اقتصادی است.

وی در جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری همواره برای همه مسئولان نقشه راه و مسیر است و بهترین گزینه و راهکار برون‌رفت از این مشکلات اجرای دقیق این رهبردها است، اظهار کرد: همواره در سال‌های مختلف مقام معظم رهبری با نگاه نافذ و عمیق و جهان شمول خود مهمترین مسائل و دغدغه مردم و کشور را عنوان می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه امروز در حوزه مقابله با معضلات و مشکلات اقتصادی حجت بر همگان تمام شده است و هیچ عذر و بهانه ای برای کم کاری و اهمال در این مصاف پذیرفتنی نیست، گفت: تاکیدات چند ساله مقام عظمای ولایت بر موضوع اقتصادی موید این مهم است که در این عرصه مشکلات و خلاءهایی وجود دارد که همه مسئولان باید سهم و مسئولیت خود را به درستی ایفا کنند.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان “مهار تورم و رشد تولید” از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از خداوند متعال توفیقات روز افزون مقام معظم رهبری را خواهانیم که با درایت و هوشمندی خود مهمترین دغدغه‌های کشور را به خوبی عنوان می‌کنند و بر ما لازم است که مسئولانه به این مهم جامعه عمل بپوشانیم.

رحیمی در پایان، اظهار کرد: پلیس همچون گذشته با ایثار و مجاهدت‌های خود تلاش خواهد کرد که پیشتاز خدمتگزاری به مردم گرانقدرمان باشد چرا که ملت بزرگ و همواره سرفراز ایران اسلامی شایسته بهترین‌ها هستند.

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.