×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
ساماندهی مشکلات شرکت کنترل ترافیک در گرو معارفه مدیرعامل

به گزارش بهارستان ایران: «سید جعفر تشکری هاشمی» در گفتگو با خبرنگار بهارستان ایران (شهردارچی) در پاسخ به این پرسش که حدود ۳ ماه از انتخاب مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گذشته است و هنوز مراسم معارفه مدیرعامل برگزار نشده و این موضوع، مشکلاتی را برای این شرکت بوجود آورده است؛ شما در این خصوص چه دیدگاهی دارید؟ اظهار داشت: شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، یک شرکت بسیار مهم است که تمامی سیستم‌های ترافیکی شهر تهران زیر نظر این شرکت، فعالیت دارد و شبکه فیبر نوری و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و دوربین‌های کنترل ترافیک توسط این شرکت مدیریت می شود و به طور کلی اداره هوشمند پایتخت، توسط شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، مدیریت می‌شود.

وی افزود: متاسفانه، چندین ماه است که این شرکت، توسط سرپرست اداره می‌شود و علیرغم اینکه مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک، انتخاب شده، ولی هنوز ایشان در این شرکت به دلیل تفاوت سلائق، شروع به فعالیت نکرده است و این موضوع به شهرداری تهران، خسارت و ضرر بسیاری را وارد می‌کند.

این عضو شورای ششم شهر تهران، تصریح کرد: وقتی شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، بدون مدیرعامل، اداره می‌شود؛ طبیعی است که حقوق، پاداش و مزایای پرسنل این شرکت به موقع پرداخت نشود و همچنین به تسهیلات این شرکت صدمه، وارد شود.

تشکری هاشمی، تاکید کرد: قبلا درخصوص بدون مدیرعامل اداره شدن شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران به «علیرضا زاکانی» شهردار تهران، تذکر داده‌ایم و این موضوع را همچنان پیگیری خواهیم کرد تا هر چه زودتر تکلیف مدیرعامل این شرکت، مشخص شود.

وی افزود: شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، یک شرکت مهم و حیاتی است و بلاتکلیفی این شرکت، مشکلات و خسارات بسیاری را بوجود می‌آورد و انتظار داریم تا شهردار تهران هر چه زودتر این شرکت را از بلاتکلیفی در بیاورد.

این عضو شورای شهر تهران، تاکید کرد: اینکه حکم یک شخص، بعنوان مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، صادر می‌شود و بعد اجازه شروع به کار به او داده نمی‌شود رویه ناصوابی است و امیدواریم شهردار تهران هر چه سریعتر نسبت به معارفه مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک اقدام کند تا از اعتلاف وقت بیشتر، جلوگیری شود.

باید هر چه سریعتر مراسم معارفه مدیرعامل برگزار شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا این امکان دارد که مراسم معارفه مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران تا پایان سال‌جاری، برگزار شود؟ به بهارستان ایران، گفت: به دلیل نزدیک شدن به پایان سال و شروع تعطیلات ایام نوروز، اگر مراسم معارفه مدیرعامل این شرکت به اوایل سال آینده، موکول شود شهرداری تهران، متحمل خسارات بسیاری خواهد شد.

تشکری هاشمی در پایان، اظهار داشت: دلیلی وجود ندارد که مراسم معارفه مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران در روزهای آینده، انجام نشود و انتظار می‌رود که هر چه سریعتر مراسم معارفه مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران برگزار شود تا مشکلات بوجود آمده در این شرکت ساماندهی شود.

خبرنگار: سجاد صفری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.