×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: شهردار منطقه ۱۶ در مراسم افتتاح این مرکز گفت: در راستای روان سازی گره‌های ترافیکی در مناطق جنوب تهران، مدیریت بحران در مواقع اضطرار و همچنین نظارت بهتر بر خدمات شهری بخصوص در شرایط بارش نزولات آسمانی و همچنین پایش المان‌های شهری به منظور جلوگیری از سرقت‌های احتمالی، مرکز مانیتورینگ منطقه‌ای جنوب تهران به همت شرکت کنترل ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک و همچنین پشتیبانی سازمان فناوری شهرداری تهران راه اندازی و افتتاح شد.

 

سید مرتضی روحانی، افزود: راه اندازی مرکز مانیتورنیگ با هدف بهره مندی از سیستم هوشمند و دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر به صورت الکترونیکی در کنترل بار ترافیکی و کاهش آمار تصادفات تاثیر بسزایی دارد.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۶ هم گفت: ثبت تخلفات رانندگی به صورت سامانه‌های هوشمند، ارسال تخلفات جهت اعمال قانون به سایت مرکزی راهور ناجا و امکان پایش معابر از منظر ترافیکی، خدمات شهری و کنترل بزه اجتماعی از جمله قابلیت‌های این مرکز است.

 

علی محمد کریم پور افزود:­مرکز نظارت تصویری منطقه‌ای جنوب تهران، قابلیت استفاده از ۱۶۰ دوربین نظارت تصویری مناطق جنوب تهران شامل ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۹ و ۲۰ و حاشیه بزرگراه آزادگان را دارد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.