×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «زهرا شمس احسان» صبح امروز (یکشنبه) در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به لزوم تدوین نظام جامع بهره برداری از مجموعه‌های ورزشی تهران و بازگشایی مجموعه های ورزشی غیر فعال، گفت: یک سال از استقرار مدیریت جدید شهری می گذرد و در این مدت، شورای شهر در راستای حمایت از شهرداری کمک های زیادی کرده است و در این راستا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ با توجه به مشکلات مختلف سازمان ورزش اهتمام لازم را انجام داد. اما دو نکته قابل توجه است.

 

وی با بیان اینکه شهرداری بیش از ۴۵۰ مجموعه ورزشی دارد و ۳۰۰ زمین چمن دارد که در راستای توسعه ورزش همگانی می تواند موثر باشد، اظهار کرد: اما به دلیل نبود نظام جامع مدیریت بهره برداری شاهد هستیم که هر منطقه یا سازمان ورزش به صلاحدید خود و اعمال سلیقه مجموعه های ورزشی را با شرایط مختلف به بهره برداران مختلف واگذار کرده است و این نشان می دهد که نظام جامع و هوشمندی برای مجموعه‌های ورزشی و نظارت بر عملکرد آنها نداریم که البته در این زمینه نامه ای به معاونت فرهنگی ارسال کردیم.

 

عضو شورای شهر تهران، همچنین، بر لزوم تعیین تکلیف پارک آبی آزادگان تأکید کرد و گفت: این مجموعه در سال ۹۴ به دلیل مستهلک شدن تجهیزات و ناایمنی تعطیل شد و در این مدت بارها فراخوان جذب سرمایه گذار برگزار شد اما کسی مایل نبود. پس لازم است از شهرداران تهران بخواهم که موانع تعطیلی فضاهای ورزشی را برداشته و هر چه سریعتر نظام جامع بهره برداری از مجموعه های ورزشی را تدوین کنند.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.