×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
کرونا جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش بهارستان ایران: بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از روز گذشته (سه شنبه) تا امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران میتلا به کرونا در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۴۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۷۱ نفر رسید.

خوشبختانه، تاکنون ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۹۶۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. همچنین ۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۵۸۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۱۰۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۹۹۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۶۷۷ دُز رسید.

منبع: ایسنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.