×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «پرویز سروری» پس از دیدار با شهروندان این منطقه، افزود: شهروندان منطقه ۱۷ در خصوص رفع نشدن مشکلات ناشی از حریم راه آهن شکایت دارند. وی با اشاره به سوابق پیگیری این موضوع قول مساعد داد تا هر چه سریعتر راه حل مناسبی برای رفع این معضل ارایه شود.

 

سروری درحاشیه این بازدید گفت: از مشکلات منطقه، سوله‌های رها شده در مسیر راه آهن است که محلی برای معتادان متجاهر شده است، همچنین مسیرعبور زیر گذر‌های راه آهن که در شب محلی برای پاتق معتادان شده است، بنابراین از شهردار منطقه خواسته شد تا این معضلات را با راه کار‌های عملیاتی مرتفع کند.

 

وی در ادامه به همراه آقای رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ در منزل پدر شهید علی علیشاهی که در جزیره ام الرصاص در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت رسیدن حضور یافت و بر تکریم و احترام خانواده‌های شهدا که، ولی نعمتان کشور هستند تأکید کرد و گفت: ما به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید به گونه‌ای عمل کنیم تا هم شهدا و هم خانواده آن‌ها از عملکرد ما راضی باشند.

 

نائب رئیس شورا در پایان با حضور در جمع شورای معاونان و معتمدان محلات، گفت: خوشبختانه شهردار منطقه و مسئولان در این منطقه بر جلسات مستمر با معتمدان منطقه تاکید دارند تا با محوریت همه مردم مشکلات نواحی مرتفع شود و ما به عنوان شورای ششم دغدغه‌ای که در این دوره به دنبال آن هستیم این است که مشکلات شهروندان را تا حد امکان کاهش دهیم و رضایت آن‌ها را به نحو مطلوبی جلب کنیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.