×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
قیمت گوشی سامسونگ در بازار امروز ۱۳ اسفند

به گزارش بهارستان ایران: قیمت گوشی‌ سامسونگ امروز (شنبه) کاهش پیدا کرد. همزمان با افت قیمت دلار آزاد در روزهای گذشته، فروشنده‌های موبایل کوتاه آمدند و امروز شاهد افت قیمت اغلب مدل‌های محبوب سامسونگ در بازار موبایل هستیم. به‌عنوان مثال گوشی گلکسی A13 که پنجشنبه هفته قبل با ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۷ میلیون تومان فروخته می‌شد، امروز قیمتش به ۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت گوشی گلکسی S21 FE نسخه ۲۵۶ که به اسم قاتل پرچمدار معروف است، از حدود ۲۴ تا ۲۵ میلیون به مرز ۲۰ میلیون رسیده و تقریبا همین وضعیت را برای اغلب مدل‌های محبوب شاهد هستیم.

گوشی گلکسی A13 درحال حاضر پرفروش‌ترین محصول سامسونگ است. آنطور که فروشنده‌های موبایل می‌گویند، هر دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ گوشی گلکسی A13 بین محبوب‌ترین مدل‌های فعلی بازار به‌حساب می‌آیند و کنار آن می‌توانیم به گلکسی A32 اشاره کنیم که بعد تقریبا دو سال از عرضه جهانی، هنوز در ایران طرفدار دارد.

گوشی گلگسی A53 و A73 توانستند به‌ترتیب جانشین‌های خوبی برای A52 و A73 باشند و بین محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار برای خودشان جایی دست‌وپا کنند. البته از گلکسی S21 FE هم نباید غافل شویم. مدلی که به آن لقب قاتل پرچمدار را می‌دهند و خیلی‌ها به‌جای رفتن سراغ گوشی‌های پرچمدار سری S، با قیمت کمتری S21 FE را می‌خرند.

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra جدیدترین و بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است که با حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل یکی از رقبای گوشی‌های گرانقیمت آیفون به‌حساب می‌آید. گلکسی S22 Ultra نسخه قدیمی‌تر S23 Ultra است و الان با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشی سامسونگ در بازار را مشاهده کنید:

منبع: فرارو

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.