×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
قیمت گوشی سامسونگ امروز ۱۶ اسفند

به گزارش بهارستان ایران: قیمت گوشی سامسونگ در بازار امروز (سه شنبه) مشخص شد. با توجه به نوسانات بازار ارز در روزهای اخیر، بازار موبایل نیز شاهد نوسانات زیادی بود و همزمان با ریزش‌های پی در پی قیمت دلار، قیمت موبایل نیز کاهش پیدا کرده است به طوری که گوشی گلکسی A73 نسخه ۲۵۶ نسبت به هفته قبل تقریبا ۴ میلیون کمتر فروخته می‌شود. در این گزارش قیمت مدل‌های پرفروش سامسونگ در بازار بررسی شده است.

قیمت گوشی موبایل همزمان با ریزش قیمت دلار از ابتدای هفته در مسیر نزولی حرکت کرده و امروز نیز این روند بین مدل‌های محبوب سامسونگ ادامه داشته است. برای مثال گوشی گلکسی A73 نسخه ۲۵۶ گیگابایت را می‌شود امروز با قیمت حدود ۱۶ میلیون تومان در فروشگاه‌های اینترنتی پیدا کرد در حالی که دیروز آن را ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پنجشنبه هفته قبل نزدیک ۲۰ میلیون تومان می‌فروختد.

خرید گوشی گلکسی A53 با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ تومان تمام می‌شود و گلکسی A13 که یک مدل اقتصادی پرفروش است، دست‌کم پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A13 را در حال‌حاضر، بعنوان پرفروش‌ترین محصول سامسونگ در بازار می‌شناسیم. آنطور که فروشنده‌های موبایل می‌گویند، هر دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ گوشی گلکسی A13 بین محبوب‌ترین مدل‌های فعلی بازار به‌حساب می‌آیند و کنار آن می‌توانیم به گلکسی A۳۲ اشاره کنیم که بعد تقریبا دو سال از عرضه جهانی، هنوز در ایران طرفدار دارد.

گلگسی A53 و A73 توانستند جانشین‌های خوبی برای A52 باشند و بین محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار برای خودشان جایی دست‌وپا کنند. البته از گلکسی S۲۱ FE هم نباید غافل شویم. مدلی که به آن لقب قاتل پرچمدار را می‌دهند و خیلی‌ها به‌جای رفتن سراغ گوشی‌های پرچمدار سری S، با قیمت کمتری S21 FE را می‌خرند.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشی سامسونگ در بازار را مشاهده کنید:

منبع: فرارو

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.