×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
قیمت خودرو بالا می رود؟

به گزارش بهارستان ایران: «بابک صدرایی» کارشناس بازار خودرو درباره شرایط کنونی بازار خودرو، اظهار داشت: این وضعیت قبلا هم رخ داده است. در دو سه ماه اخیر نیز ما یک دوره‌ پررونق را در بازار خودرو دیدیم که معاملات خرید و فروش زیادی انجام شد و تعداد زیادی خودرو فروخته شد. اما معمولا بعد از هر دوره رونق یک دوره رکود داریم و بعد از آن باز دوباره رونق برمی‌گردد.

وی افزود: البته باید به این نکته، هم اشاره کرد که هر چقدر زمان می‌گذرد رونق بازار کمتر می‌شود؛ چون به هر حال توان مالی جامعه هم محدودیت دارد اما به نظر می‌رسد برای شب عید، بازار خودرو داغ شود.

این کارشناس بازار خودرو، بیان کرد: آنچه که در این میان، مهم است کنترل نرخ دلار است. تجربه نشان داده است اگر دلار روند افزایشی در پیش بگیرد؛ مردم از ترس اینکه پول آنها بی‌ارزش نشود باز به سمت بازارهای مالی از جمله، بازار خودرو هجوم می‌آورند و باز هم شوک‌هایی به بازار خودرو وارد خواهد شد.

صدرایی در پایان، بیان کرد: در این فضا، بازار خودرو روز گذشته (چهارشنبه) همچنان شاهد افزایش قیمت‌ها بود؛ اگر چه نوسان قیمت‌ها اندک بود اما بازار به روند صعودی خود ادامه داد.

منبع: خبر آنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.