×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
قیمت خودروهای وارداتی امروز ۱۸ اسفند

به گزارش بهارستان ایران: قیمت خودروهای وارداتی در بازار امروز (پنجشنبه ۱۸ اسفند) با تثبیت قیمت اکثر مدل‌ها و کاهش برخی خودروها همراه شد.

قیمت ب ام و سری ۷ ۷۳۰li در بازار ۲۴ میلیارد تومان است. این مدل در یک ماه اخیر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گران شده است. قیمت لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۰ میلیارد تومان که نسبت به یک ماه گذشته ۲ میلیارد تومان افزایش داشته است.

قیمت بنز کلاس E۲۰۰ یک کلید مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۵ میلیارد تومان است. قیمت این خودرو در یک ماه اخیر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است. قیمت رنو تالیسمان E۳ در بازار با کاهش ۱۰۰ میلیونی ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد این مدل در یک ماه اخیر ۶۵۰ میلیون افزایش قیمت داشت.

قیمت کیا سورنتو مدل ۲۰۱۸ در بازار ۷ میلیارد و ۲۰۰ ملیون تومان معامله می شود که نسبت به یک ماه گذشته ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دارد. کیا اسپورتیج ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون است که افزایش ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیونی نسبت به هفته پیش دارد.

قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ در بازار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می شود که افزایش ۱۰۰ میلیونی در در یک هفته اخیر دارد. سانتافه هم ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این ماه گران شد و به ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید. قیمت تویوتا راو ۴ در این هفته ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت این خودرو در بازار ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت خودروهای وارداتی در جدول زیر را مشاهده کنید:

منبع: اقتصاد آنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.