×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «پرویز سروری» در حاشیه نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز تصمیمات مهمی در رابطه با توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو اتخاذ شد، به شکلی که ۳۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه توسعه خطوط مترو اختصاص پیدا خواهد کرد که امیدواریم توسعه ظرفیت‌های جابجایی مسافر را به همراه داشته باشد.

 

وی ادامه داد: دولت مساعدت‌هایی را در حوزه حمل و نقل پیگیری می‌کند که امیدواریم با استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها موضوع افزایش جابجایی مسافر و توسعه خطوط محقق شود.

 

سروری با اشاره به بررسی اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین که در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته بود، افزود: بی تردید سرعت تغییر در فناوری‌های نوین در جهان بسیار بالاست و نمی‌توان با شرایط گذشته این تغییرات را مهار کرد. لذا سازمان فناوری‌های نوین زیر نظر شهردار تهران ایجاد خواهد شد تا بحث‌های دانش بنیان در شهرداری تهران و توسعه آنها با جدیت دنبال شود.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم شهرداری تهران ظرفیت‌های مناسب را در حوزه مسائل دانش بنیان ایجاد کند. البته در جلسه امروز بندهای ۱ و ۲ اساسنامه تصویب شد ولی بند سوم تخصصی و دارای بحث‌های جدی بود که بررسی آن به جلسه آینده موکول شد.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.