×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: شب گذشته دو مدیرعامل از یک سازمان و یک شرکت مهم از سمت‌شان برکنار شدند.

 

مدیرانی که به گفته بسیاری عملکرد قابل قبولی ارائه ندادند و احتمالاً پالس‌های این نارضایتی به شهردار تهران هم رسیده بود.

 

فارق از اینکه سرپرستان جدید تا چه اندازه بتوانند موفق عمل کنند و در آینده باید عملکرد آنان را ارزیابی کرد، به گفته بسیاری از کارشناسان مدیریت شهری علیرضا زاکانی برکناری اولین مدیران انتصابی‌‌ش را درست تشخیص داده است.

 

مردم عملکرد خوب یا بد مدیران را به پای شهردار و‌ شورای شهر حساب می‌کنند، و‌ کم نبودند مدیرانی که در این یکسال هزینه‌های بسیاری از لحاظ عملکردی و رفتاری برای علیرضا زاکانی و‌ شورای ششم تراشیده‌اند، مدیرانی که متاسفانه بعضاً از بدنه شهرداری هم بوده‌اند ولی بدرستی انتخاب نشده‌اند.

 

یکی از کارشناسان مدیریت شهری در اینباره به شهردارچی می‌گوید: «با توجه به اینکه شهرداران مناطق نقش پررنگی در عملکرد شهردار تهران دارند متاسفانه بیشترین صدمه به وجه مدیریت شهری هم می‌تواند توسط شهرداران مناطق وارد شود. که بنظر من زاکانی بیشترین صدمه را تاکنون از عملکرد بشدت منفی مدیرانش خورده است. مدیرانی که ظرفیت نشستن در این جایگاه را نداشتند و به اسم مدیران انقلابی وجه‌ای خشن، فامیل‌باز، رفیق‌باز و سیاسی‌کار از خود نشان دادند.»

 

یکی دیگر از کارشناسان مدیریت شهری به شهردارچی می‌گوید: «نظرسنجی‌های شما نمونه دقیقی است که مدیران نظارتی زاکانی با گشتی نامحسوس در سطح شهرداری‌ های مناطق می‌توانند بر آن صحه بگذارند. بنظر من زاکانی مدیران خوبی انتخاب نکرد. بالاخص شهرداران مناطق را»

 

یکی از کارمندان قدیمی شهرداری که در آستانه بازنشستگی است به شهردارچی می‌گوید: «اگر شما به منطقه کم‌برخوردار ما تشریف بیاورید خواهید دید که از عملکرد شهردار منطقه … هیچ کس راضی نیست جز مدیرانی که ایشان با اتوبوسش به منطقه آورده است. و این حجم نارضایتی بین کارکنان و شهروندان تاکنون سابقه نداشته!»

 

یکی از کارمندان ایثارگر شهرداری می‌گوید: «شهردار منطقه ما دیگر مدیری نمانده که تغییر ندهد و از فامیل‌هایش کسی جا نمانده که با خودش به منطقه بیاورد، از معاون منصوب کرده تا مشاور»

 

یکی از کارکنان مترو می‌گوید: «عملکرد ۹ ماهه مدیرعامل مترو دستاورد بزرگی داشت و آن نارضایتی عمیق کارکنان مترو»

 

یکی از کارکنان بهشت زهرا نیز بیانی مشابه همکار مترو دارد.

 

یکی از مدیران میانی شهرداری می‌گوید: «شهردار منطقه مدیران خوشنام را برکنار کرده و چند مدیر که سوابق‌شان در شهرداری بر همگان مشخص است را ارتقاء داده است. گویا نهادهای نظارتی هم زورشان به مدیران پاک‌دست بیشتر می‌رسد.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.