×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.

به گزارش بهارستان ایران: «علی اصغر قائمی» در تذکر پیش از دستور نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: در دوره گذشته مدیریت شهری، بسیاری از سرمایه‌های انسانی به‌خصوص در حوزه‌های فنی طرد و از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران منفک شدند.

 

وی ادامه داد: کارکنان موجود در آن سازمان نیز علاوه بر توانمندی‌های فنی و تجربه‌های کسب شده باید حفظ و بیش از پیش توانمند شوند همچنین چالش سرمایه انسانی آن سازمان و عدم توازن حقوق و دستمزد در مقایسه با بازار کار آزاد در حوزه فناوری اطلاعات، در آینده نزدیک موجب بی‌انگیزگی در بین مدیران و کارشناسان سازمان می‌شود.

 

قائمی گفت: کمبود نیرو پس از حمله سایبری به شهرداری تهران، در مکاتبه رئیس مرکز ملی فضای مجازی به رئیس محترم جمهور به عنوان یکی از محورهای مهم آسیب‌پذیری نیز مورد توجه قرار گرفته است.

 

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تعیین تکلیف هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان فناوری از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: متأسفانه بعد از گذشت یکسال از مدیریت شهری جدید، هنوز این موضوع بلاتکلیف است و این سازمان با سرپرست اداره می‌شود.

 

قائمی تصریح کرد: بر مبنای اخبار واصله سازمان فناوری اقدام به ارزیابی کارکنان با هدف تعدیل یا تبدیل وضعیت کرده است و در این رابطه ابهاماتی مطرح شده است.

 

وی با اشاره به این ابهامات اظهار کرد: ابهام در لزوم اجرای عجولانه ارزیابی و ایجاد فضای ملتهب در سازمان، در حالی که هنوز برخی از سامانه‌ها به روال عادی بازنگشته یا با کیفیت پایین در حال ارائه خدمات هستند، ابهام و عدم شفافیت در نحوه ارزیابی، چگونگی امتیازدهی و حدود امتیازات برای قبولی، ابهام در اعضای گروه ارزیاب فنی خارج از شهرداری و چگونگی جایگزینی و تأمین نیروی انسانی در صورت تعدیل با این روش از جمله این موارد است.

 

قائمی ادامه داد: لذا با توجه به آثار احتمالی این‌گونه اقدامات درانگیزه کارکنان شاغل، خصوصاً در فضای بعد از حمله سایبری خرداد ماه، از شهردار تهران می خواهم ضمن بررسی موضوع، پاسخی مستند و مستدل ارائه کند.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.