×

منوی اصلی

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.
آمار قربانیان کرونا در ایران امروز ۲۱ فروردین

به گزارش بهارستان ایران: از روز گذشته (یکشنبه) تا امروز (دوشنبه ۲۱ فروردین ماه) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۴۹۷ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۶۵۲ رسید.

خوشبختانه، تاکنون ۷ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۵۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۸۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۶ میلیون و ۷۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۲۲۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۸۳۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۲۷۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۳۴۲ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۷ شهر در وضعیت زرد و ۱۲۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.